Social Icons

Money For Get a Domain

Wednesday, July 18, 2012

වටිනා සොෆ්ට්වෙයා රොත්තක් නොමිලේ 100% Free




දිගටම බ්ලොග් ගැන පෝස්ට් ලියපු නිසා මම හිතුවා මේ පාර ඔයාලට ගොඩක් වැදගත් වෙන සොෆ්ට්වෙයා ටිකක් ෆුල් ඩවුන්ලෝඩ් කරගන්න, මමම චෙක් කරපු ලින්ක්ස් දෙන්න. මේ සොෆ්ට්වෙයා අදකාලේ ඉතින් හුඟක් ප්‍රසිද්ධ සොෆ්ට්වෙයානේ? හැමෝම වගේ දන්න ඒවා. මේ මම දෙන හැම සොෆ්ට්වෙයා එකක්ම, අලුත්ම සංස්කරණ තමයි. සමහර විට අලුත් ඒවා වැඩ නොකරන වෙලාවක් ආවාම මම ඊට කලින් සංස්කරණය තමා දැම්මේ.  කොහොම උනත්, බලන්නකෝ. මම ඔයාලට කියන්නේ මේ හැම එකක්ම මම පරික්ෂා කලේ Windows 7 32bit Computer එකක. 100%ක් ම කිසිම අවුලක් නැතුව වැඩ කලා. එහෙනම් බලන්නකෝ.

Adobe Photoshop CS6

           

Adobe After Effects CS6

                                               

AutoCAD 2013

ADOBE DREAMWEAVER CS5.5

                              
 

1 comment:

  1. E-Techno Future: වටිනා සොෆ්ට්වෙයා රොත්තක් නොමිලේ 100% >>>>> Download Now

    >>>>> Download Full

    E-Techno Future: වටිනා සොෆ්ට්වෙයා රොත්තක් නොමිලේ 100% >>>>> Download LINK

    >>>>> Download Now

    E-Techno Future: වටිනා සොෆ්ට්වෙයා රොත්තක් නොමිලේ 100% >>>>> Download Full

    >>>>> Download LINK

    ReplyDelete

ප්‍රයොජනවත් උනානම් මෙතන මොනවහරි ලියල යන්න...

Advertisements

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...